mamacastiel:

IM FUFCKING CRYING AT THIS PICTURE OF A DUCK

FUC KING LOOK AT THIS SHIT

image

IT’S LIKE

no

image

d ont hurt my childern

(via icandotheeggroll)


This is the kind of betrayal you have to be prepared for in the big bad world, kid

This is the kind of betrayal you have to be prepared for in the big bad world, kid

(via banana-extravaganza)

notmysecret:

this goddamn show

(Source: ultimatedespairjunkoenoshima, via naknakittynak)

completely-dunn:

wifipassworcl:

thepottertardis:

apertures413thdoctor:

pleatedjeans:

via

Ellen what the fuck happened in 1998

ellen degeneres came out in 1997

yeah but ellen what happened in 2014

ellen page came out in 2014

completely-dunn:

wifipassworcl:

thepottertardis:

apertures413thdoctor:

pleatedjeans:

via

Ellen what the fuck happened in 1998

ellen degeneres came out in 1997

yeah but ellen what happened in 2014

ellen page came out in 2014

(via jigglywrath)

gingerten:

gingerten:

This brick looks like it’s contemplating where its life went wrong…

I drive past this thing every day on my way to work and today I just whispered “you’re internet famous now, little buddy” while I was waiting at the light

gingerten:

gingerten:

This brick looks like it’s contemplating where its life went wrong…

I drive past this thing every day on my way to work and today I just whispered “you’re internet famous now, little buddy” while I was waiting at the light

(via crystallised-chaos)

johndoomedbutlovingitegbert:

pikanan:

florawrsaurus:

adamspong:

florawrsaurus:

science side of tumblr? explain?

levitate egg sackiatoo

yeah okay thanks hp fandom

the burning candle uses up all the oxygen in the bottle, which creates and a vacuum, and the resulting suction makes the egg go nyooom.

Thank you science side

johndoomedbutlovingitegbert:

pikanan:

florawrsaurus:

adamspong:

florawrsaurus:

science side of tumblr? explain?

levitate egg sackiatoo

yeah okay thanks hp fandom

the burning candle uses up all the oxygen in the bottle, which creates and a vacuum, and the resulting suction makes the egg go nyooom.

Thank you science side

(via naknakittynak)

amporeon:

basedmadoka:

an erotic poem:

leg so hot

hot hot leg

leg so hot u fry an eg

image

I HAVE WAITED FOR SO LONG TO FIND THIS AGAIN

(via tomnlson)

aerialsquid:

okaysional:

itsdftbalex:

sammy-spock-dalek:

peace-flowers-freedom-happiness:

retrogasm:

100 Years of Style in 100 Seconds

this is actually the most amazing thing i watched it twice

Oh snap, this is brilliant!

I’ve watched this video so many times I love it a lot.

Oh hot reservoir, this is my marmalade

Sorta loving the bit in the forties where the guy wanders off for a few seconds.

(via cassitopeia)

catsandcunts:

YOUR BODY IS BEAUTIFUL IF:

  • you have a body
  • that’s it
  • you’re beautiful
  • you win
  • congratulations 

(via cassitopeia)

cravings:

when a teacher asks me a question and demands a super quick answer

image

(Source: cravings, via banana-extravaganza)

jimmyoffthehook:

Game of Thrones season 4 spoilers

jimmyoffthehook:

Game of Thrones season 4 spoilers

(Source: newkidsonmycock19, via dcy3)

Good answer. [x]

(via banana-extravaganza)

sourcechelseawoosh:

wtf what do 3/4 of my followers do because they sure don’t reblog or like my posts

seriously what do you guys do

are you waiting for something

what are you waiting for

(Source: yzma, via banana-extravaganza)

dont-touch-mysammywinchester:

aglassofgleeblesplease:

deeeeeeeeaaaaaaaaadpool:

do u ever watch movies or shows where they have a flashback to a main character’s childhood and it’s so god damn well cast that you think for a second that they built a time machine and filmed the same actor when they were a little kid

image

WHAT THE FUCK

(via crackapple)

fiftyshadesofstyles:

i have never laughed so hard in my life

fiftyshadesofstyles:

i have never laughed so hard in my life

(via crackapple)